Voluntariat - semestrul II (actualizat 23.08.2024)
Studenții înscriși și acceptați în programul de voluntariat pentru semestrul II al anului univ. 2023-2024 vor depune dosarele la secretariatul facultății până la data de 27.08.2024 ora 12.
Conform Regulamentului de_acordare_a creditelor_pentru_activitatea_de_voluntariat, dosarul trebuie sa contină:
a. Raportul de activitate aferent activităților în baza cărora se solicită creditele (Anexa 3);
b. Certificatul de voluntariat/Adeverință din partea organizației - gazdă (Anexa 4) în cadrul căreia a participat la activitățile de voluntariat, care să ateste numărul orelor de voluntariat (50 ore pentru creditele dintr-un semestru);
c. Evaluarea realizată de supervizorul/coordonatorul voluntarului din cadrul organizației - gazdă în care s-a realizat activitatea de voluntariat (Anexa 5);
d. Copii ale diplomelor/titlurilor/certificatelor obtinute, dacă este cazul.
Anexele 3-4-5 se regasesc in Regulamentul atasat.
Certificatul de voluntariat va conţine următoarele elemente:
a. datele de identificare ale organizaţiei-gazdă care emite certificatul;
b. numărul de înregistrare şi data emiterii certificatului;
c. numărul de înregistrare şi data contractului de voluntariat;
d. numele, prenumele şi datele de identificare ale voluntarului;
e. perioada şi numărul de ore de voluntariat;
f. numele şi prenumele coordonatorului voluntarilor;
g. numele şi prenumele reprezentantului legal al organizaţiei - gazdă;
h. menţiunea "Voluntarul şi organizaţia emitentă sunt responsabili pentru veridicitatea datelor şi informaţiilor cuprinse în acest certificat".
Raportul de activitate va conţine următoarele elemente:
- activităţile de voluntariat prestate;
- atribuţiile asumate;
- aptitudinile dobândite.
Lista cu studenții înscriși la Voluntariat - semestrul II
Cererile pentru înscrierea in programul de voluntariat se depun la secretariatul facultății sau pot fi trimise prin e-mail la adresa: mihaela.ungurean@staff.utcluj.ro
Termen depunere cerere 27.03.2024.